چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا

حوزه/ حجت الاسلام معصومی‌نیا گفت: جلوگیری از الگو گیری زنان امروزی از مدل های غربی و معرفی شخصیت های دینی و ارزشی همچون حضرت زهرا(س) موجب تداوم و استحکام پایه های زندگی و سعادتنمندی در آخرت می شود.

حجت الاسلام غلامرضا معصومی‌نیا در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، بر ضرورت الگوگیری بانوان از آن حضرت اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص حیا و عفت حضرت فاطمه (س) نقل شده که مردی نابینا پس از اجازه گرفتن به خانه امام علی(ع) وارد شد، پیامبر(ص) مشاهده کردند، حضرت فاطمه زهرا(س) برخاست، فرمود؛ دخترم این فرد نابینا است و ایشان پاسخ داد « اگر او مرا نمی‌بیند من او را می‌بینم و او بوی مرا استشمام می‌کند».

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی با اشاره به نقش مبلغان دینی در تبیین فرهنگ فاطمی، افزود: تبیین و ترویج سیره زندگی، بیان اخلاق و رفتار در همسرداری و فرزند پروری از اصول مهمی است که جامعه ما برای الگوپذیری نیاز به آن دارد، لذا ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای ترویج این شعائر ارزنده و موثر است.

حجت الاسلام معصومی‌نیا بیان داشت: جلوگیری از الگو گیری زنان امروزی از مدل های غربی و معرفی شخصیت های دینی و ارزشی همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) موجب تداوم و استحکام پایه های زندگی و سعادتنمندی در آخرت می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha