یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مناطق جنگی

حوزه/ مسئول هماهنگی اعزام خودروهای شخصی طلاب و روحانیون از ایجاد امکانات و بسترهای لازم برای حضور روحانیون در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس خبرداد.

سید محمد روحانی، مسئول هماهنگی اعزام خودروهای شخصی طلاب و روحانیون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حضور خانوادگی طلاب در مناطق عملیاتی جنوب،  اظهار داشت: با توجه به درخواست های زیادی که از سوی طلاب و روحانیون مبنی بر حضور در مناطق عملیاتی با ماشین های شخصی، به ما می شد، تصمیم گرفتیم تا فضایی را برای پذیرایی و اسکان از زائرینی که با خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند، آماده کنیم و خوشبختانه این مهم فراهم شد.

وی با اشاره به مکان های اسکان زائرین شخصی راهیان نور، بیان داشت: پس از هماهنگی هایی که با مدیر حوزه علمیه خوزستان صورت گرفت، مقرر شد که 2 مدرسه علمیه شهرستان اندیمشک و خرمشهر به عنوان مکان های اسکان طلاب و روحانیونی که با خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند، قرار گیرند.

مسئول هماهنگی اعزام خودروهای شخصی طلاب و روحانیون، از تهیه بسته های فرهنگی ویژه خودروهای شخصی طلاب و روحانیون خبرداد و افزود: تلاش کرده ایم تا یک وعده شام و یک وعده صبحانه را به صورت رایگان در اختیار آن طلابی که به صورت خانوادگی با اتوموبیل های شخصی در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند، قرار دهیم که علاوه بر آن یک بسته فرهنگی نیز در سبد کاروان های خودروهای شخصی روحانیون گذاشته ایم تا خانواده ها بتوانند از فضای فرهنگی یادمان های هشت سال دفاع مقدس، بهره بیشتری ببرند.

وی در پایان با بیان این که هر شب حدود 100 نفر در مکان های اسکان ویژه خودروهای شخصی طلاب و روحانیون حضور پیدا می کنند، اظهار داشت: ما از 25 اسفندماه 94 پذیرای این دوستان بوده ایم و إن شاءالله این میزبانی تا 7فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha