شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهیان نور

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان اینکه راهیان نور اثرگذارترین حرکت در تداوم انقلاب اسلامی، است، گفت: راهیان نور بزرگترین فرصت جهت هدایت سیاسی و فرهنگی و پاسخگویی به شبهات نسل چهارم انقلاب است.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز با اشاره به کلامی از معصوم(ع) مبنی بر اینکه «فرصت مثل ابر در آسمان است»، اظهارداشت: حرکت راهیان نور فرصتی است که باید اقشار تحصیل کرده جامعه، دلسوزان فرهنگ ناب و اصیل محمدی(ص) و روحانیت از آن در جهت اعتلای مذهب و فرهنگ اسلامی بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، راهیان نور را جزو اثرگذارترین حرکت ها  پس از دفاع مقدس در تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با غنی سازی محتوایی اردوهای راهیان نور مقابله با تهاجمات و شبیخون فرهنگی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست، میسر خواهد شد.

امام جمعه باغملک با بیان اینکه دشمن به دنبال تهی کردن نظام اسلامی از محتوای انقلابی است، افزود: پس از جنگ نابرابر تحمیلی که جوانان ایران اسلامی در مقابل دشمن سر تا پا مسلح با عنایت امام زمان(عج) و رهبری داعیانه امام راحل به پیروزی رسیدند، آمریکا، ایادی او و رژیم صهیونیستی از شکست جمهوری اسلامی در میدان نبرد رزمی نا امید شدند، اما از راه دیگری یعنی، تهی کردن محتوای انقلابی نظام اسلامی، به مقابله با نظام اسلامی آمدند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، تصریح کرد: خوشبختانه افسران جنگ نرم آشنا به اندیشه امام(ره) به خوبی راه مقابله با ناتو و شبیخون فرهنگی را تشخیص داده‌اند که تنها راه مقابله با تهاجمات فرهنگی، فعالیت مستمر و عمیق در جبهه فرهنگی است.

استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه اذعان‌داشت: به جرات می توان گفت با توجه به اینکه حرکت راهیان نور خیل عظیمی از جوانان را در بر می گیرد بزرگترین فرصت و جبهه جنگ نرم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی در پایان با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم خصوصا نسل چهارم انقلاب از اردوهای راهیان نور، اظهارداشت: امروز که بحمدالله و با همت سرداران و افسران جنگ نرم شاکله کار شکل گرفته و فضا مهیا است، وظیفه سترگی بر دوش عالمان، طلاب و روحانیون در غنا بخشیدن به محتوای این حرکت عظیم است، که استغنای این محتوا بر عهده هادیان سیاسی، هادیان فرهنگی، راویان دفاع مقدس و پاسخگویان به شبهات نسل چهارم انقلاب خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha