یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یادواره شهدای مدافع حرم در اهواز

حوزه/ آیت‌الله مقتدایی با تأکید بر این‌که امنیت و آرامش حاکم بر کشور مدیون خون‌های پاک شهداست، گفت: با یاری خداوند متعال، نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه‌سار خون‌های پاک شهدا آرامش داشته و به‌واسطه تدابیر مقام معظم رهبری از گزند حربه‌های دشمنان مصون نگه‌داشته شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خوزستان، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، امروز در جمع زائران یادمان طلائیه، با سلام و صلوات بر شهدای طلائیه و شهدای صدر اسلام تا کنون، اظهار داشت: خداوند متعال به شما توفیق داده تا در این مناطق حضور یابید و از نزدیک با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدایی که برای امنیت و آسایش ما جان خود را نثار کردند، آشنا شوید.

وی با اشاره به معنویت‌های موجود در مناطق عملیاتی، تصریح کرد: در این مناطق معنویت خاصی وجود دارد، که هرکسی قادر به درک آن نیست و صرفاً آنانی که آن‌هایی که لیاقت دارند، درکش خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مدیون خون‌های پاک شهدا دانست و اذعان داشت: با یاری خداوند متعال، نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه‌سار خون‌های پاک شهدا آرامش داشته و به‌واسطه تدابیر مقام معظم رهبری از گزند حربه‌های دشمنان مصون نگه‌داشته شده است.

آیت‌الله مقتدایی، در ادامه افزود: اینکه امروز ایران اسلامی در میان آن‌همه کشوری که در آتش دشمنان می‌سوزند، سالم و سلامت است، به برکت همین رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌هایی است که شهدای ما انجام دادند و امروز نیز راهشان ادامه دارد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، حضور مردم در راهیان نور را سبب تداوم راه شهدای دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: آن مردمی که در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حاضر می‌شوند، می‌خواهند راه شهدا را ادامه دهند.

وی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: تا می‌توانید با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس معنویت کسب کنید و از عبرت‌های موجود در این مناطق برای پیشرفت خویش استفاده کنید و این عبرت همان مقابله همه‌جانبه با دشمن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha