دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ولادت حضرت زهرا(س)

حوزه/ همزمان با سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) و به مناسبت گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی، ویژه‌‌ برنامه های حرم ثامن الحجج امام رضا(ع)، با حضور زائران و مجاوران آن امام رئوف برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، بر اساس اطلاع رسانی معاونت تبلیغات آستان فدس رضوی،  این ویژه برنامه که به مدت سه شب از 10 تا 12 فروردین ماه برگزار می‌شود، حجج‌اسلام عالی و سید محمد میرباقری از اساتید حوزه علمیه قم به تبیین سیره اخلاقی آن حضرت خواهند پرداخت.

 این مراسم که از ساعت 19:45 تا 21:30 با محوریت رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، با مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه خواهد بود.

 همچنین، علاوه بر این برنامه، حجج‌اسلام سید حمید میرباقری، عالی و قاسمیان در این سه روز، قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی(ع)، درباره ابعاد مختلف شخصیتی این بانوی بزرگوار سخنرانی خواهند کرد.

 گفتنی است، برنامه‌های ویژه‌ای در روز میلاد حضرت فاطمه(س)  با حضور کارشناسان دینی خواهر در رواق‌ دارالاجابه برگزار می‌شود که به موضوعات نقش مادران در انتقال اندیشه های مهدوی به فرزندان و منش صحیح زن ایرانی اسلامی خواهند پرداخت.

 برگزاری محفل قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی جلسات حلقه‌‌های معرفت و پرسمان دینی با موضوع سیره فاطمی(س) و برگزاری سخنرانی ویژه زائران غیر ایرانی، از دیگر برنامه‌هایی است که در این روزها اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha