چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: در رویکرد جدید موزه آستان آثار ارزشمند آن به صورت فاخری چینش و در معرض دید عموم قرار گرفته است و می توان تفاوت آن را با گذشته احساس کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در آیین بازگشایی مجدد موزه آستان با رویکرد جدید ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران آن اظهار کرد: این تغییرات اساسی که در یک ماه گذشته با همت همکاران آستان و افراد متخصص خارج از آستان انجام شده است، با کمترین هزینه اتفاق افتاده است که این نشان از توان داخلی مجموعه آستان است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با دعوت از علاقه مندان به آثار موزه ای برای بازدید از موزه آستان گفت: افرادی که پیش از این موزه آستان که جزو با سابقه ترین و دارای بیشترین اشیای موزه ای است را بازدید کرده اند اگر امروز هم به این مکان بیایند تفاوت را احساس می کنند.
وی با ابراز امیدواری نسبت فراهم شدن جایگاه بهتری برای موزه آستان گفت: این امر با همکاری و همراهی مسئولان استان امکان پذیر خواهد شد تا مکان بهتری برای این موزه ارزشمند که آثار نفیسی در آن است، فراهم شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تصریح کرد: این بانوی بزرگ یک الگوی همیشگی برای مادران و بانوان است که فرزندانی را تربیت کرد که ائمه معصومین(ع) ما هستند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha