یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س)

حوزه/ معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) گفت: با همکاری و برنامه ریزی های مدّون موفق شدیم در سال گذشته، ۸۰ درصد فعاليت های معاونت پژوهش را علمی تر و برای اولین بار ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سعيده سادات غروی در نشست كاركنان معاونت پژوهش با مدير جامعه الزهرا(س) با اشاره به افزايش چشم گير فعاليت های معاونت پژوهش در ده ماه گذشته، بيان كرد: در سال ۹۳ تنها يك نشست علمي در جامعه الزهرا(س) برگزار شد اما به همت، تلاش و مجاهدت هاي همكاران اين معاونت اين آمار از مهرماه۹۴ به ۴۳ نشست و كارگاه پژوهشي افزايش يافت.

وي اضافه كرد: اين نشست ها شامل ۱۴ نشست علمي- پژوهشي، ۱۴ نشست علمي-تخصصي و ۱۵ كارگاه علمي- پژوهشي است.

وي با بيان اينكه فعاليت معاونت پژوهش تماما كيفي است، بيان كرد: از اين رو بودجه و هزينه هاي كمتري صرف فعاليت هاي اين معاونت مي شود و ما از اين بابت خوشحال و خرسنديم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه موفقيت هر مدير و مرهون زحمات همكارانش است، افزود: همكاران معاونت پژوهش بسيار سخت كوش و متعهد هستند و تمام موفقيت هاي اين معاونت نتيجه زحمات اين بزرگواران است.

وي ادامه داد: در اين معاونت سعي كرده ايم تمام برنامه ها و فعاليت ها را از طريق ارائه و تصويب طرح در شوراي عالي پژوهش انجام دهيم تا در آينده نيز به آساني ادامه پيدا كند و يك اثر ماندگار شود.

غروي با اشاره به بالا بودن حجم كاري در معاونت پژوهش، تاكيد كرد: جا دارد در همين جا از همه همكاران محترم خود به جهت تلاش هاي بي وقفه و مجهادت هاي خالصانه شان تشكر و سپاسگذاري كنم.

وي برگزاري پروژه بزرگ جشنواره بانو امين با شش پيش نشست، راه اندازي انجمن هاي علمي پژوهشي، هميار پژوهش و غيره را از مهمترين فعالت هاي ده ماه گذشته معاونت پژوهش معرفي كرد.

وی در ادامه به نقش و جايگاه كتابخانه جامعه الزهرا(س) اشاره كرد و گفت: كتابخانه جامعه الزهرا(س) دارای ۲ هزار و ۶۰۰ عضو است و حجم بالاي مراجعات و همچنين جابجايي و مراقبت از كتب، كار در اين بخش را طاقت فرسا كرده است و ما در اينجا از مديريت محترم تقاضاي مساعدت در خصوص تعلق گرفتن بيمه سختي كار را براي اين همكاران داريم.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha