شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، با اشاره به ولایت مداری شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: سعادت دنیوی واخروی ما در تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، امروز در مراسم اربعین طلبه شهید مدافع حرم حجت اسدی، در مسجد امام خمینی (ره) قزوین، به نقش تاثیرگذار مدافعین حرم اشاره کرد و گفت: امروز در جبهه مقاومت سوریه وعراق، جوانان شجاع و رشید برای دفاع از حریم ولایت تا پای جان ایستادگی کرده و دشمنان و گروه های تکفیری تروریستی را زمین گیر کرده اند.

وی ادامه داد: جوانانی مانند طلبه شهید حجت اسدی، با شهامت، ولایت پذیری، توسل به ائمه معصومین(ع) و با آن اراده قوی دو جبهه عراق و سوریه از حرم اهل بیت(ع) دفاع و مزد شهادت را از خدای تبارک وتعالی دریافت می کنند.

رئیس هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا، به خصوصیات شهید اسدی اشاره و بیان داشت: آنچه که دوستان و همرزمان این شهید عزیز نقل کردند این بود که هیچ گاه در دفاع از ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نمی آمد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، ولایت پذیری را یک اصل مهم دانست و تصریح کرد: سعادت دنیوی واخروی ما در تبعیت از ولایت فقیه است.

وی در ادامه افزود: یکی از دلایلی که موجب می شود مدافعین حرم برای دفاع از حریم حضرت زینب(س) به کشور سوریه اعزام شوند، ولایتمداری بالای آنان است.

وی به ایمان قوی این شهدای مدافعین حرم در دفاع از حریم حضرت زینب(س) اشاره و خاطرنشان کرد: مدافعان حرم با ایمان قوی و الگوگیری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و ایثارگری های جانبازان،  در میدان نبرد با دشمنان اسلام حاضر می شوند.

برپایه این گزارش، در ابتدای این مراسم که حضور با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، علما، روحانیون، اساتید، مسئولین حوزوی و استانی، طلاب، دوستان وهمرزمان شهید اسدی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، فیلمی از حضور این طلبه شهید و مصاحبه با همرزمان، دوستان وخانواده اش پخش شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha