شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه/ هنرمندان ما در رشته های سینما،موسیقی، تئاتر ودیگر موارد همیشه باید در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی باشند واین جبهه را با آثار ماندگار وارزشمند خود تقویت نمایند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، عضو خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از مردم تاکستان ضمن تبریک ولادت حضرت امام محمد باقر و هفته هنر اسلامی وشهادت شهید سید مرتضی آوینی گفت: شهید آوینی وبه تعبیر مقام معظم رهبری سید شهیدان اهل قلم توانست در دوران دفاع مقدس مجموعه ارزشمند وماندگار روایت فتح را در آن دوران حماسه وایثار تهیه وبه مردم در رسانه ملی به نمایش در آورد.

وی افزود: شهید سید مرتضی آوینی تمام لحظه های عمر خود را پس از انقلاب اسلامی در مسیر به اوج رسیدن ارزش ها واحکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و در این راه خدمات ارزشمندوکم نظیری را در عرصه های گوناگون هنر واندیشه از خود به یادگار گذاشت.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به حضور این هنرمند در نقاط حساس جبهه در دوران دفاع مقدس بیان داشت: این شهید بزرگوار در دوران 8 سال دفاع مقدس به همراه گروه تصویربردار وخبرنگار به همراه دیگر رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل حضور بی نظیر ی داشت واز نزدیک از سلحشوری ها وفدکاری های رزمندگانبرنامه  وفیلم ومصاحبه تهیه می کردکه مجموعه روایت فتح برای پیشکسوتان دفاع مقدس وجانبازان وایثارگران به عنوان یک فیلم ارزشمند برای همیشه خاطره انگیز وماندگاراست.

وی بر الگو گرفتن هنرمندان کشور از این شهید ودیگر هنرمندان متعهد وانقلابی نظیر مرحوم سلحشور تاکید کرد وبیان داشت: امروز جنگ نرم که از طرف دشمنان بر نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال برنامه ریزی شده، وظیفه هنرمندان را بسیار حساس وسنگین کرده تا بتوانند با آن هنری که مفاهیم دینی وانقلابی واسلامی را در آثار خود به جامعه منتقل وترویج نمایند.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: هنرمندان ما در رشته های سینما،موسیقی، تئاتر ودیگر موارد همیشه باید در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی باشند واین جبهه را با آثار ماندگار وارزشمند خود تقویت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha