چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ مدیر مدرسه رضویه شیراز، از برگزاری بزرگداشت شهید مدافع حرم، با حضور آیت الله دستغیب، در بیت شهید سردار حاج عبدالله اسکندری، از شهدای مدافع حرم استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام محقق، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای مدافع حرم تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهداست و می‌تواند از نظر فرهنگی نیز روی طلاب ما تأثیر مهمی داشته باشد، لذا به همین منظور مراسم گرامیداشت شهید حاج عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم با حضور علماء، روحانیون و 70 نفر از طلاب مدرسه علمیه رضویه شیراز در بیت شهید اسکندری برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم یادبود، آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو خبرگان رهبری و تولیت مدرسه رضویه شیراز به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مدیر مدرسه رضویه شیراز خاطر نشان کرد: سربلندی و اقتدار کشورمان و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل و در جنگ های نیابتی می باشد.

وی اظهار داشت: امروزه باید طلاب و روحانیون ما بدانند، که چه مسئولیت‌ها و وظایفی داریم تا انجام دهیم و در مسیر شهداء قرار بگیریم، مسیری که مشخص شده و باید بتوانیم انقلاب اسلامی را با یاد و خاطره شهداء به سمت جلو هدایت کنیم و آرمان‌‌های شهداء را محقق کنیم.

حجت الاسلام محقق اظهار داشت: سردار اسکندری از مدافعان حرم در سوریه و رئیس سابق بنیاد شهید استان فارس بود که در نهایت پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت، به آرزوی قلبی‌اش رسید و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha