یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علی اصغر دستغیب

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تصریح کرد: بهترین راه برای حل مشکلات اقتصادی جامعه و رفع مشکل بیکاری جوانان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، در دیدار مدیرعامل و معاونان سازمان قطارشهری شیراز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، گفت: هر شخصی در جایگاه خودش باید نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کند، چرا که همان طور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند بهترین راه برای حل مشکلات اقتصادی جامعه و رفع مشکل بیکاری جوانان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه نظم یکی از اموری است که در دین مبین اسلام به رعایت آن تاکید بسیاری شده و جزء برنامه های دینی ماست، گفت: این مهم از سفارشات امیرالمؤمنین(ع) به مومنان است و باعث سلامت روانی جامعه در جامعه می‌شود.

 عضو خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود  با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فیوضات معنوی ماه رجب، گفت: در این ماه خداوند برکاتش را بر همه انسان‌ها نازل می کند و انجام عبادت در این ماه پر فضیلت بالاتر و بیشتر است و از آنجایی که خدمت به مردم بالاترین عبادت محسوب می شود، بنابراین باید همه به این موضوع توجه داشته باشند که این ماه فرصت بسیار خوبی برای قدم برداشتن در مسیر خدمت به مردم است.

  در این دیدار مهندس اسدالله حاجی زمانی، مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای متروی شیراز در فازهای مختلف پرداخت

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha