شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه فاطمیه(س) شیراز، از برگزاری کارگاه تخصصی بهداشت و تغذیه، ویژه معاونین و کلیه طلاب خواهر این حوزه، در هفته سلامت خبر داد.

 مدیر مدرسه فاطمیه(س) شیراز در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز از برگزاری کارگاه بهداشت و سلامت خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن روز بهداشت و هفته سلامت، معاونین و تعداد 50 نفر از طلاب مدرسه فاطمیه شیراز با مهارت های بهداشت و تغذیه آشنا می شوند.

خانم دستغیب افزود: طلاب خواهر این مدرسه با حضور در کارگاه تخصصی بهداشت و تغذیه، با تهدیدهای جدید ایمنی مواد غذایی که به طور مداوم در حال ظهور هستند و تغییرات در تولید، توزیع و مصرف مواد غذایی، تغییرات در محیط زیست، عوامل بیماری زای جدید و در حال ظهور  آشنا  خواهند شد.

مدیر مدرسه فاطمیه شیراز اظهار داشت: این دوره تخصصی به منظور ایجاد روحیه نشاط، شادابی و سلامتی طلاب چهارشنبه 25 فروردین ساعت 11 الی 13 در نمازخانه این مدرسه با حضور کارشناسان این امر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: طلاب با حضور در چنین نشست هایی، می آموزند که تغذیه صحیح یکی از عوامل مهم حیاتی در تأمین سلامت و بهداشت هر شخص، خانواده یا جامعه است، لذا با راهنمایی مشاورین تغذیه و بهداشت به جهت استفاده از غذای لازم و کافی، کارایی و فعالیت، رضایت خاطر، نشاط زندگی و ... در زندگی روز مره طلاب تأمین می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha