پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
غلامی جلیسه مدیرعامل موسسه خانه کتاب در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عماد

حوزه/ مدیرعامل موسسه خانه کتاب از اختصاص خدمات ویژه به طلاب حوزوی در نمایشگاه امسال کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مجید غلامی جلیسه مدیرعامل موسسه خانه کتاب در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه با اشاره به اختصاص یارانه 40 درصدی برای خرید کتاب های بخش بین الملل اظهار داشت: معاونت فرهنگی خانه کتاب به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، بن کارت 600 هزار تومانی جهت خرید کتاب های عربی و لاتین در نظر گرفته که 60 درصد این مبلغ توسط خریدار و 40 درصد هم توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اختصاص پیدا می کند.

وی به سقف خرید این بن کارت ها اشاره کرد و افزود: سقف اعتبار این بن کارت برای اعضای هیات علمی و طلاب اهل قلم 600 هزار تومان و برای طلاب سطح سه و چهار 400 هزار تومان است.

غلامی جلسه در ادامه به ارائه خدمات به بخش دانش آموزی اشاره کرد و ابراز داشت: فرزندان طلاب هم می توانند از یارانه 25000 تومانی بخش دانش آموزی استفاده کنند که مبلغ 25000 تومان توسط خریدار و 25000 تومان هم یارانه اختصاص داده شده معاونت فرهنگی وزارت ارشاد است.

وی ادامه داد: امسال برای اولین با در سه استان تهران، البرز و قم کارت دانش آموزی صادر می شود و ثبت نام برای بخش دانش آموزی هم از طرف مدرسه و هم از طرف خود فرد قابل انجام است.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب به ارائه یارانه به کتابخانه های تخصصی غیر دولتی اشاره کرد و اضافه کرد: امسال برای اولین بار در بخش بین الملل برای کتابخانه های تخصصی غیر دولتی یارانه 5 تا 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

تخفیف 50 درصدی بلیط قطار از دیگر خدمات ارائه شده در نمایشگاه امسال کتاب است که مجید غلامی جلیسه به آن اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از خدماتی که برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده، تخفیف 50 درصدی بلیط قطار است که در سراسر کشور این تخفیف ارائه می شود، همچنین جهت حمل و نقل بازدیدکنندگان، اتوبوس رایگان از ایستگاه راه آهن تا نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha