دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تجلیل

حوزه/ مدیر مدرسه رضویه لامرد، از برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر اساتید برجسته و طلاب ممتاز این مدرسه همزمان با سالروز مبعث خبر داد.

حجت الاسلام حسین علی پور، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث، ویژه برنامه جشن بزرگ پیامبر خوبی ها و ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص)، به همراه تجلیل از 12 نفر از اساتید برجسته و زحمتکش و همچنین 8 نفر از طلاب نخبه و ممتاز حوزه علمیه رضویه شهرستان لامرد، 15 اردیبهشت ماه 95 در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار می گردد.

وی افزود: این مراسم با حضور کلیه روحانیون مستقر در سازمان ها و نهاد های دولتی، طلاب این حوزه و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لامرد برگزار می شود.

مدیر مدرسه رضویه لامرد، اظهار داشت: در این مراسم، برنامه هایی چون مدیحه سرایی و مولودی خوانی اجرا و سپس کلیپ های بصیرت افزایی که توسط طلاب تهیه شده، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) پخش خواهدشد

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از اساتید باعث تقویت نشاط و روحیه مضاعف برای تدریس بهتر و تجلیل از طلاب ممتاز و نخبه موجب تقویت بنیه علمی و تحصیلی و تشویق و ترغیب برای درس خواندن بهتر می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha