دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه کامیاران

حوزه/امام جمعه کامیاران گفت: ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی و پرورش افسران انقلابی، جامعه را از فتنه دشمنان مصون می دارد و شکست دشمنان را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام  علی اشرف علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت انقلابی در بین جوانان عنوان داشت: جوان های انقلاب اسلامی افسران جنگ نرم هستند.

امام جمعه کامیاران با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان انقلابT ابراز داشت: مستکبران و دشمنان انقلاب و اسلام با استفاده از ابزارها و روش های متفاوت درصدد حمله به کیان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند.

وی در ادامه افزود: افسران جنگ نرم، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه هستند لذا انقلاب اسلامی به حرکت، فکر و کار انقلابی توسط این  افراد نیازمند است.

حجت الاسلام علیمحمدی مطرح کرد: امروزه کار انقلابی در مدارس از ضروریات به شمار می رود و این تحقق این امر مستلزم پرورش فکر انقلابی در بین جوانان و در مدارس و حوزه های علمیه می باشد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امروزه تقویت سکولار و بی تفاوتی به مسائل نظام، انقلاب اسلامی را تضعیف می کند و بسترهای سیطره دشمنان را فراهم می کند لذا حضور جوانان در برنامه های سیاسی و فرهنگی، علاوه بر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، نظام را در برابر نفوذ دشمنان ایمن خواهد کرد.

وی با اشاره به ابزارهای دشمن در جهت پیروزی در جنگ نرم، بیان داشت: انحراف فکری، عقیدتی و اخلاقی جوانان و ترویج فساد و بی بندوباری از مهم ترین دسیسه های دشمنان برای تضعیف جوانان انقلابی می باشد.

حجت الاسلام علیمحمدی تصریح کرد: یکی از خطرناک ترین حربه های دشمن که مصداق مسئله نفوذ است، توسعه و پرورش افسران جنگ نرم با افکار منحط غربی در بخش های با اهمیت نظام همچون دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه می باشد.

امام جمعه کامیاران در پایان عنوان داشت: ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی به اقشار مختلف جامعه و پرورش افسران انقلابی جامعه را از فتنه دشمنان مصون می دارد و شکست دشمنان را رقم خواهد زد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha