یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ید حبیب الله موسوی در دیدار با پدر شهید حجت الاسلام سید محسن نجفی اصفهانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر این که روحانیت هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نرفته، تصریح کرد: شهداء به ویژه شهدای روحانی با خون خود نهضت عاشورا(ع) را احیاء و آرمان های امام(ره) را ماندگار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشا،ه از پدر شهید حجت الاسلام سید محسن نجفی اصفهانی که در بستر بیماری است، عیادت کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، شهداء را افتخار ملت ایران دانست و افزود: روحانیون که مروجان و سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستند، در دوران دفاع مقدس به تأسی از ائمه اطهار (علیهم السلام)، با حضور در جبهه های حق علیه باطل، حماسه آفرینی کردند.

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: حضور روحانيت در دفاع مقدس بيشتر از ديگر اقشار جامعه مي باشد و در دو عرصه حساس تبلیغ و صیانت از کیان نظام، برگ زرینی به افتخارات انقلاب اسلامی افزودند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر این که شهدا به ویژه شهدای روحانی با خون خود نهضت عاشورا(ع) را احیاء و مکتب و سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) را در جهان ترویج دادند، ابراز داشت: شهدای روحانی در دفاع مقدس با پوشیدن لباس رزم، در میدان نبرد با دشمن پیشتاز بودند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان تصریح کرد: روحانیت هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و برای صیانت و پاسداری از آرمان های امام خمینی (ره) و تبیین اسلام سینه خود را سپر کرده است.

حجت الاسلام سید حسن نجفی اصفهانی، پدر روحانی شهید سید محسن نجفی اصفهانی با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، شهادت را افتخاری بزرگ دانست و بیان داشت: شهداء به مدال افتخار و سعادت ابدی دست پیدا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha