پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 377320
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
علاءالدین صفی خانی معاون امور طلاب حوزه قزوین

حوزه/معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین از برگزاری مرحله دوم دوره مهارت های آشنایی با احکام و معاملات بانکی خبرداد.

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» به برگزاری دوره آشنایی با احکام و معاملات بانکی در استان قزوین اشاره کرد و اظهارداشت:خوشبختانه اولین دوره این کلاس ها، اسفند سال گذشته با استقبال خوب روحانیون برگزار شد و مرحله دوم  کلاس ها نیز به مدت دو روز در هفته جاری با حضور اساتید حوزه علمیه قم، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین به موضوعات و معاملات بانکی در جامعه اشاره و بیان داشت: دین مقدس اسلام به حلال بودن روابط اقتصادی و دوری از حرام تاکید فراوان داشته و مسلمانان را از هر گونه معامله حرام به شدت منع نموده و نقش حوزه های علمیه و روحانیون در این خصوص برجسته بوده و وظیفه سنگینی در این خصوص دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی با احکام بانکی، توانمند سازی طلاب در جهت پاسخگویی به مردم در موضوع معاملات بانک، پاسخ به شبهات طلاب در زمینه مسایل بانکی و آشنا سازی آنها با ماهیت قرار دادهای بانکی و نحوه اجرای صحیح آنها  از جمله اهداف و موضوعات این دوره خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha