جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 378902
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
حجت الاسلام مهدی فندرسکی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه گلستان از آغاز ثبت نام جهت اعزام مبلغ به مدارس استان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»از گلستان، حجت الاسلام مهدی فندرسکی گفت: معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان گلستان به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان، با هماهنگی آموزش و پرورش، از بین طلاب و روحانیون توانمند، مجرب و متعهد، تعدادی را به مدارس امین، سمپاد (استعدادهای درخشان) و شبانه روزی  اعزام می نماید.

وی در ادامه افزود: کسانی که سطح 2 حوزه را به اتمام رسانده باشند پس از قبولی در آزمون تخصصی تبلیغ و تشکیل پرونده در سامانه سماوات، با حداکثر سن 42 سال و داشتن سلامت جسمی و روحی، می توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: این طرح دارای مزایایی چون  پرداخت حق التبلیغ ماهانه، امکان تبلیغ در مراکز استان، شهرستان، شهر و یا بخش، امکان ادامه تحصیل به صورت غیرحضوری، امکان ادامه تحصیل در مرکز تخصصی تبلیغ به صورت غیرحضوری و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی فندرسکی در پایان یادآور شد: علاقه مندان تا تاریخ 31 خرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان گلستان به نشانی گرگان، چهارراه میدان، خیابان شهید رجایی، گلشن دوم نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha