چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 379975
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
اعیاد شعبانیه در بلژیک

حوزه/ مراسم جشن اعیاد فرخنده شعبانیه با حضور دوستداران خاندان رسالت در بنیاد اهل بیت(ع) بلژیک برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با ایام فرخنده ولادت امام حسین، امام سجاد و حضرت ابالفضل علیهم السلام مراسم جشن و سرور در بنیاد اهل بیت(ع) شهر بروکسل در بلژیک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شیعیان و دوستداران خاندان رسالت همراه بود سخنرانان به بیان مناقب اهل بیت(ع) پرداختند و مداحان نیز اشعاری را در وصف این سه نور پاک خواندند.

گفتنی است بنیاد اهل البیت (ع) در سال 1388 (2009 میلادی) با هدف نشر و ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت رسمی در کشور بلژیک ثبت شده و فعالیت های خود را به عنوان یک نهاد مردمی آغاز نموده است. این مجموعه در این سال ها، برنامه های متنوعی در زمینه بزرگداشت مناسبت های دینی، آموزش قرآن و معارف دین، جلسات هفتگی تلاوت قرآن و دعا، پرسش و پاسخ دینی، مسابقات قرآن، اجرای همخوانی و تواشیح و نیز برنامه های فرهنگی - ورزشی اجرا نموده که با استقبال شیعیان ایرانی و غیرایرانی همراه بوده است.

همچنین این مرکز با سایر مراکز اسلامی مطرح اروپا از جمله مرکز اسلامی هامبورگ، مرکز اسلامی امام علی (ع) وین و سایر مجموعه های فعال در زمینه معارف اهل بیت (ع) از تعامل و همکاری نزدیکی برخوردار است.

جشن اعیاد شعبانیه در بلژیک برگزار شد

 

جشن اعیاد شعبانیه در بلژیک برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha