شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مبلغان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس، از برگزاری آزمون نیمه حضوری ویژه روحانیون تبلیغ سطح ۲و ۳ طرح هجرت، جهاد کشاورزی و روحانیون سپاه در این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام متوسلیان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: امتحانات نیمه حضوری ویژه روحانیون تبلیغ سطح 2و3 طرح هجرت، جهادکشاورزی و روحانیون سپاه از 8 تا 16 خرداد ماه در  حوزه علمیه فارس واقع در خیابان 9 دی شیراز برگزار می گردد.

وی با اشاره به برنامه امتحانات نیمه حضوری سطح 2 تبلیغ پایان نیمسال دوم سال تحصیلی جاری افزود: روحانیون هجرت در دروس روش تحقیق، تدریس و کلاسداری، روش سخنرانی، فلسفه 1، تفسیر قرآن جزء اول و دوم، از تاریخ 8 تا 13 خردادماه 95 به رقابت می پردازند.

معاون تبلیغ حوزه فارس در ادامه گفت: آزمون روحانیون جهاد کشاورزی، نیز در دروس کارورزی سخنرانی، بررسی شبهات کلامی، زبان انگلیسی2، آئین نگارش، تاریخ تحلیلی معصومین(ع)، تفسیر قرآن جزء 6 و 7 در تاریخ 8 الی 15 خردادماه برگزار می شود.

حجت الاسلام متوسلیان با توجه به آزمون نیمه حضوری سطح 3 تبلیغ پایان نیمسال دوم سال تحصیلی اظهار داشت: روحانیون سپاه دوره شهید مفتح در دروس جریان شناسی دوران انقلاب از تاریخ 8 خرداد ماه به مدت یک هفته به رقابت می پردازند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha