شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مسجد مقدس جمکران

حوزه/مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: همایش بین‌المللی شعر «آیه‌های انتظار» با حضور جمعی از شعرای آئینی کشورهای هند، پاکستان، آفریقای جنوبی، عراق و ایران در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سجاد نیکخو در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهارداشت: همایش بین‌المللی شعر «آیه‌های انتظار» به همت مدیریت آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران و با همکاری جامعه المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که شاعران در ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار تأثیر ویژه ای دارند، گفت: همایش بین المللی شعر «آیه‌های انتظار» با هدف ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت با استفاده از زبان هنر در قالب اشعار آئینی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نیکخو تصریح کرد: اشعار آئینی در انتقال فرهنگ و معنویت تأثیرگذار هستند و اندیشه‌های مهدویت با زبان شعر و هنر فراگیرتر می‌شود، بنابراین می‌توان از این ظرفیت در انتقال و ترویج معارف مهدوی بهره گرفت.

وی یادآور شد: در مسجد مقدس جمکران، چند محفل شعر «آیه‌های انتظار» با حضور شاعران آئینی کشور برگزار شد، همایش با حضور شعرای آئینی کشورهای هند، پاکستان، آفریقای جنوبی، عراق و ایران برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران بیان داشت: همایش بین المللی شعر «آیه‌های انتظار» در روز شنبه (اول خرداد مصادف با 14 شعبان) ساعت 17 در شبستان کربلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha