چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید حکیم خطاب به سیاسیون عراق گفت: رزمندگان جان بر کف عراق، منتظر ثبات و آرامش سیاسی هستند و مطمئن باشید این رزمندگان می توانند به زودی به پیروزی کامل دست یابند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز گذشته با حضور در جبهه آزادسازی فلوجه تاکید کرد: پیروزی های به دست آمده در عملیات آزادسازی فلوجه فراتر از پیش بینی ها است و ما از مردم می خواهیم تا پایان این معرکه تظاهرات ها را متوقف کنند.

وی افزود: این روزها بار دیگر لبخند بر لبان اهالی فلوجه آمده و از فشار تروریست های داعش نجات یافته اند و نیروهای امنیتی و بسیج مردیم در هفت محور عملیاتی مشغول آزادسازی فلوجه هستند و پیشوری های صورت گرفته بسیار فراتر از چیزی است که ما انتظار داشتیم و امیدواریم به زودی شاهد آزادی کامل فلوجه باشیم.

وی از مردم فلوجه نیز خواست هرچه زدوتر این شهر را ترک کنند و به مجاهدان بسیج و نیروهای امنیتی عراق نیز توصیه کرد قوانین و دستورات را رعایت کنند و مراقب مناطق مسکونی باشند و به اموال عمومی و اموال مردم کاری نداشته باشند که البته فرماندهان بسیج مردمی نیز دستورات محکمی در این رابطه صادر کرده اند و در این شرایط ما به مردم توصیه می کنیم از انتشار شایعات بی اساس خودداری کنند و مراقب بمب های سیاسی باشند.

سید حکیم خطاب به سیاسیون عراق نیز گفت: رزمندگان جان بر کف عراق، منتظر ثبات و آرامش سیاسی هستند و مطمئن باشید این رزمندگان می توانند به زودی به پیروزی کامل دست یابند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خطاب به مردم نیز گفت: ایجاد هرج و مرج و نا امنی باعث ایجاد اصلاحات نمی شود و ما در عین حالی که حق تظاهرات را قبول داریم، از تمام نیروهای سیاسی می خواهیم متوجه حساسیت اوضاع سیاسی باشند و هنگام تظاهرات، امنیت شهرها را بر هم نزنند و اصل نظام را حفظ کنند که در این صورت است که می توان به اصلاحات رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha