شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری در اجلاس خبرگان:

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور آیت الله جنتی در رأس مجلس خبرگان، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و مصداق انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان بود و در واقع لبیک به مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، در اجلاسیه اول دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این که انتخاب هیئت رئیسه به ویژه ریاست آن دارای پیام هایی در بعد داخلی و بین المللی بود، گفت: حضور آیت الله جنتی در رأس مجلس خبرگان، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و مصداق انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان بود و در واقع لبیک به مقام معظم رهبری بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به طرح کشاورزی در این استان، از مشکلات کم آبی خوزستان علی رغم بارندگی های اخیر خبر داد و از مسئولان خواست تا با اجرای صحیح طرح جامع آب کشور، مانع انتقال آب خوزستان به استان های دیگر شوند، لذا طرح عظیم کشاورزی که اگر درست اجرا شود می تواند نیمی از مواد غذایی کشور را تامین نماید دچار مشکل نگردد.

وی ادامه داد: اگر این طرح که به طرح مقام معظم رهبری معروف است درست پیگیری و اجرا شود، بسیاری از معضلات استان از جمله معضل بیکاری را برطرف خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه از دستگاه قضایی خواست تا موضوع دیدار فرزند یکی از مقامات با بهائیان را پیگیری و طبق قانون با وی برخورد شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین نسبت به اتخاذ برخی مواضع مسئولان به ویژه در مواردی که موجب القای حاکمیت دوگانه در کشور می شود، انتقاد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha