یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تلبس

حوزه/مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه، از برگزاری سی و هشتمین اردوی تربیتی، زیارتی طلاب تازه ملبس شده کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام متقی نژاد، با اشاره به  اینکه دفتر امور تربيت اخلاقی معاونت طرح‏هايی را در زمينه ترويج و توسعه فرهنگ دينی برنامه ریزی کرده و در دست اجرا دارد،افزود: يكی از برنامههايی كه با پيگيری واحدهای مختلف معاونت تهذيب و مركز فنآوری اطلاعات حوزه به ثمر نشسته است سامانه جامع تلبس است كه طلاب سراسر كشور كه مايل به ثبت نام برای تلبس هستند، به راحتی می توانند از هر گوشه کشور نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه، با اشاره به روند  ملبس شدن طلاب گفت: معاونت تهذیب در راستای حمایت و تشویق طلاب برای امر مقدس تلبس، و برای تکریم خانوادهای آنان، هدیه ای را در قالب سفر به مشهد مقدس برای طلابی که موفق به اخذ مجوز تلبس می گردند، در نظر گرفته است.

حجت الاسلام متقی نژاد، تصریح کرد: این اردو سه روز بوده و در آن  برنامه های مختلفی برای طلاب در راستای  ارتقای سطح معنویت ، آسیب شناسی مسایل روز و آشنایی با مهارت های زندگی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه، این اردو در حال حاضر برای طلابی که از سال گذشته موفق به امر تلبس شده اند برگزار می گردد، خاطرنشان ساخت: تاکنون37 دوره از این اردو فرهنگی ، زیارتی برگزار شده و در هر دوره بالغ بر 100 خانواده حضور یافته اند.

حجت الاسلام متقی نژاد یادآور شد: سی و هشتمین اردوی زیارتی طلاب تازه ملبس شده از 13خردادماه سال جاری کار خود را در مشهد مقدس آغاز  می نماید.

وی درپایان با بیان اینکه در این دوره طلاب و  خانواده های آنان از حضور اساتید توانمند و برجسته حوزوی کشور بهره مند خواهند شد، خاطر نشان ساخت: در این دوره ها خانواده های حوزوی نیز با برخی از مسایل تربیتی اسلامی آشنا می گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha