جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
زادهوش - جامعه المرتضی

حوزه/ رهبری بر اقدام و عمل در کنار اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند تا با حضور جدی مردم در صحنه بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین  احمد زادهوش در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخاب شعارسال  «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری، گفت: در سال‌های اخیر تنها نقطه‌ای که به کشور ما صدمه وارد کرده و اهداف ما را به خطر انداخته، مسائل اقتصادی بوده است.

وی بیان کرد: دشمن از حیث نظامی، امنیتی و سیاسی نتوانسته‌اند به ما ضربه بزند و تنها فشارهای اقتصادی را بر ما تحمیل کرده است.

رئیس جامعه المرتضی ابراز داشت: زمانی که کشور از نظر اقتصادی مشکل داشته باشد دشمنان می‌توانند تصمیمات نظام را تحت‌الشعاع خود قرار دهند و مسئولین نظام نمی‌توانند به صورت آزاد تصمیمات لازم را بگیرند.

وی ادامه داد: حضور جدی دولت و عموم مردم در صحنه واقعیت اصلی  مسائل اقتصادی، چیزی است که مورد تأکید رهبری بوده است، چیزی که تاکنون در کشور ما محقق نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین زادهوش گفت: زمانی در انقلاب و جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدیم که حضور مردم در صحنه گسترده و تأثیرگذار بود و فتنه 88 را نیز مردم خنثی کردند؛ مشکلات اقتصادی نیز زمانی حل می‌شود که مردم به صورت گسترده وارد صحنه شوند.

وی بیان کرد: هیچ‌کدام از دولت‌ها نتوانسته‌اند آن اطمینان و ارتباط صادقانه را به‌گونه‌ای با مردم تنظیم کنند که توده مردم در مسائل اقتصادی حضور انقلابی داشته باشند.

رئیس جامعه المرتضی ابراز داشت: در سال‌های گذشته همواره درگیر صحبت‌هایی مانند برجام بودیم و اتفاق خاصی در اقتصاد رخ نداد و اطمینان مردم جلب نشد و هنوز کارآفرینان با اطمینان کافی نمی‌توانند به سرمایه‌گذاری در کشور بپردازند.

وی افزود: اینکه 60 درصد تولید داخلی تعطیل است حرف بسیار مهم است که تنها دلیل آن فشارهای بیرونی نیست، به همین دلیل رهبری بر اقدام و عمل در کنار اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند تا با حضور جدی مردم در صحنه بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha