شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی

حوزه/ امام جمعه شهر آبیک گفت: اگر کمبودهای بلاد اسلامی از طریق مالیات و زکات تامین شود افراد جامعه به یک نوع رفاه نسبی دست می یابند .

به  گزارش خبرگزاری  «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام   سید ابوتراب موسوی  در همایش  طلوع  سخاوت  به  پرداخت  زکات  در جامعه  اشاره  و گفت: امروز مسئولین ما  باید  این امر مورد  تاکید  خدای  متعال  و ائمه  معصومین  را در جامعه  و در بین  کشاورزان به  خوبی  ترویج  و گسترش  نمایند.

امام  جمعه  آبیک  به  پرداخت زکات  در جامعه  اشاره  و بیان  داشت: پرداخت  زکات  باعث  دفع  بلا از امت  و اقتدار امت  اسلامی  است  و اگر کمبودها  از طریق  مالیات های  اسلامی  و زکات  تامین  شود افراد  جامعه  به  یک  نوع  رفاه  نسبی  دست  می یابند  و در نتیجه  دلها  نسبت به  هم  مهربان  شده  و همه  پشتیبان  یکدیگر  خواهند  بود.

رئیس  شورای  زکات  شهرستان  آبیک  ادامه  داد: زکات  یکی  از  واجبات  مهم  الهی  است  که اقتصاد  اسلام  بوده  و باید  تقویت  شود تا  در نظام  اسلامی  به  جایگاه  خود برسد.

حجت الاسلام موسوی  تصریح  کرد: ما  می توانیم  با  پرداخت  زکات  اموال  خود  را به بهترین  نحو  ممکن  بیمه  کنیم  که  خیر دنیا  و اخرت را در بر داشته  باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha