یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ابوالقاسمی

حوزه/ مدیرمرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمن با تولید انیمیشن های جذاب غیردینی، در صدد ایجاد انحراف در کودکان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جلسه  کارگروه  حجاب و عفاف با حضور مسئولین بنیاد حجاب و عفاف و اساتید مدارس علمیه خواهران در سالن اجتماعات  مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی این استان برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی، دراین جلسه به  تهدیدات  دشمنان در حوزه حجاب و عفاف  اشاره و گفت: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان بر علیه  ایران یکی از مهمترین بخش هایی  است که با سرمایه گذاری بسیار پیگیری شده و این مهم باید اولویت همه مسئولین فرهنگی  کشور قرار گیرد.

مدیرمرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حوزه استان به آسیب پذیری بیشتر کودکان و نوجوانان دراین بخش اشاره و خاطرنشان  کرد. در این روند ذهن کودکان نسبت از ارزش های اسلامی منحرف شده و به سمت خواسته  مطلوب دشمن گرایش  پیدا می نماید.

وی ادامه داد: ازبین  بردن عفاف درمیان کودکان با  استفاده از ابزارهای  نوین مانند سریال های انیمیشنی و محصولات  ضد فرهنگی  دنبال شده  و باید  درمقابله با  تهاجم  فرهنگی دشمن به شکل جدی  مقابله نماییم.

حجت الاسلام ابوالقاسمی در ادامه به  تاسیس  مرکز حجاب ریحانه النبی در سال 1384 توسط جمعی از طلاب حوزه علمیه قم اشاره و بیان داشت: این مرکز به عنوان نخستین نهاد متولی ترویج فرهنگ حجاب با رویکرد علمی و کاربردی و قا بلیت اجرایی تشکیل شده و در حال فعالیت است.

وی از شروع  طرح حجاب وعفاف با همکاری این  مرکز  و مربیان  طلاب مدارس علمیه خواهران در سطح مدارس خبرداد و اظها رداشت: در این طرح 40 مربی نخبه از مدارس علمیه خواهران جهت برگزاری جلسه های  آموزشی ویژه اعضای طرح های ملی در حوزه  عفاف  وحجاب فعالیت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha