یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ویژگی های منبر موفق، گفت: منبری باید ملا باشد و برای یک ساعت منبر حداقل ده ساعت مطالعه داشته باشد، همچنین در امر تبلیغ اخلاص در عمل داشته و به معنویت، عمل و اثر کارش توجه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، آیت الله شاهچراغی، در دیدار مبلغین طرح هجرت بلند مدت و کوتاه مدت شهرستان سمنان، مهمترین کار برای یک مبلغ و روحانی را کار فرهنگی دانست و گفت: منبر چند پله بیشتر نداشته و هر کس می تواند بر آن قرار گیرد اما یک منبر خوب و تاثیر گذار دارای شرایطی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: منبری باید ملا باشد و برای یک ساعت منبر حداقل ده ساعت مطالعه داشته باشد، همچنین در امر تبلیغ اخلاص در عمل داشته و به معنویت، عمل و اثر کارش توجه داشته باشد و از ظرفیت ویژه جوانان و هدایت و توجه به آنان حتی در حد یک مصافحه بهره بگیرد تا کارش اثر و نتیجه بهتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، به خوش سلیقگی در امر انتخاب محتوا و مطلب منبر اشاره کرد و گفت: بیان احکام شرعی نیز اهمیت بسیار به سزایی دارد و باید با بیان احکام و استفاده از ظرفیت و تجارب همدیگر و منابع خوبی که در اختیار داریم، استفاده بیشتر و بهتری ببریم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha