شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های قرآنی، بر لزوم ورود جدی پژوهشگران به عرصه پژوهش های قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد، در جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش های قرآنی حوزه علمیه سمنان، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت فعالیت های قرآنی و از طرفی هجمه فرهنگی دشمنان، باید فعالیت های قرانی را به طور جدی مد نظر قرار دهیم و طرح های قرآنی از سوی پژوهشگران ارائه شود تا اعتبارات لازم اختصاص یابد.

حجت الاسلام نورمحمدی، معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه با ارائه دو طرح، افزود: ابتدا باید با نظر سنجی میدانی مطالبات مردمی در خصوص قرآن کریم وارد عرصه شویم و سپس به جمع آوری مکتوبات بزرگان جهت تدوین دائرة المعارف قرآنی اقدام کنیم.

خانم نظری فر، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان نیز در این جلسه گفت: با توجه به پتانسیل و نیروی انسانی که در حوزه علمیه خواهران وجود دارد می تواند زمینه پژوهش های قرآنی بسیار تاثیر گذار باشد.

وی افزود: با توجه به این که در استان سمنان سه مرکز تخصصی در سطح سه وجود دارد باید همه فعالیت های قرآنی تجمیع شده و از موازی کاری پرهیز شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha