چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با تاکید بر ولایت مداری گفت: پیروی از رهبری موجب اعتلای مبانی اسلام و شرط صیانت از انقلاب و آرمان های شهداست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت السلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی،امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه قزوین که در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزارشد، ضمن تبریک دهه کرامت، به بهره گیری طلاب از علوم دینی تاکید کرد و اظهارداشت: اگر برخی از انسان ها نهال می کارند، آینده نگر هستند، هرچند این نهال برای آنان در حال حاضر سودی ندارد، ولی قطعا در آینده برای آنها ثواب های فراوانی فرستاده خواهد شد، لذا طلاب هم باید در زمینه طلبگی آینده نگر باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر استفاده از فرصت ها، ادامه داد: امروز حرکت و اعمال حوزویان باید مبتنی بر تقوا باشد، چرا که اکنون منابع و فرصت های بی شماری در اختیار است و به بهترین شکل ممکن باید آز آنها استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در قزوین به بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اکنون کشتی انقلاب ناخدایی مقتدر دارد و وظیفه همگی ما این است که به عنوان طلبه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و در راستای اعتلای اسلام بکوشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha