یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام  معبودی قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین معبودی گفت: طلاب حوزه های علمیه نه تنها درعلم آموزی، بلکه در بصیرت افزایی نیز باید کوشا باشند.

به گزارش  خبرگزاری  «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام  والمسلمین علی معبودی، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه  قزوین که در شبستان مسجد النبی(ص) برگزار شد به علم آموزی و تقویت روحیه طلبگی و بصیرت شناسی تاکید و گفت: خوشبختانه  امروز طلاب حوزه های علمیه نه تنها درعرصه علم آموزی، سازندگی و تبلیغ رسالت اصلی  خود را ایفاء می نمایند، بلکه در مسئله بصیرت شناسی نیز دارای روحیه  بالایی  هستند ولی این کافی  نیست و با توجه به اهمیت موضوع باید با این مسئله جدی تر برخورد شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الامر (عج) در رابطه با تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوزه انقلابی وبصیرت شناسی، بیان داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با این موضوع دردیدار با طلاب مدارس علمیه  کشور بیانات راهگشایی داشتند که باید اولویت جدی طلاب حوزه های علمیه قرارگیرد.

وی در ادامه به مسئله نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: نفوذ را باید بیش از همیشه جدی گرفت، چرا که متاسفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که بین روحانیت اختلاف و نفوذ ایجاد نمایند، لذا طلاب باید در این زمینه هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی خاطرنشان کرد: حوزه انقلابی یکی از راهکارهای اصلی و مهم در کشورمی باشد که این مسئله مورد تاکید رهبری معظم انقلاب نیز باید بیش از همیشه مدنظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha