سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
مشاوره

حوزه/ مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری دوره آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره ویژه اساتید مشاور حوزه علمیه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  حجت الاسلام امیری، با اشاره به برنامه های تابستانی دفتر امور مشاوره و خانواده اظهارداشت: یکی از برنامه های تابستانی امسال این دفتر برگزاری دوره مقدماتی "آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره " است که در ادامه سلسله جلسات این دوره در طول سال می باشد.

 وی اضافه کرد: افراد این دوره از اساتیدی هستند که در حوزه های استانی طی مراحلی گزینش شده و مشغول فراگیری مبانی مهارت های راهنمایی و مشاوره شده اند که برای تداوم این دوره ، در طول تابستان نیز این جلسات ادامه می یابد.

مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه در این دوره بالغ بر 172 نفر حضور خواهند داشت، یادآور شد : این دوره به مدت 6 روز در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره فراگیرانی از حوزه استان های مازندران،کهگیلویه و بویراحمد،اردبیل، کرمان ، یزد، سمنان، گیلان و همدان حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام  امیری، اصول و فنون مشاوره ، مدیریت ازدواج، مدیریت عواطف و غرائز،روش های اصلاح و تربیت، مدیریت تحصیلی و روانشناسی رشد را موضوعات درسی این دوره بیان و ابراز داشت: هرکدام یک از این سرفصل ها 12 ساعت کارآگاه آموزشی بوده و  فراگیران هر استان نهایتا 3 سرفصل را فرا خواهند گرفت.

وی بابیان این مطلب که این دوره از بیست مرداد ماه سال جاری کار خود را آغاز خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این دوره در مجتمع آموزشی تربیتی حضرت ابوالفضل(ع) شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha