شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه هم اندیشی اساتید دوره طرح میثاق طلبگی در اهواز

حوزه/ جلسه هم‌اندیشی اساتید دوره طرح میثاق طلبگی، با هدف بررسی ابعاد و نحوه اجرای دوره تهذیبی داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه هم‌اندیشی اساتید دوره «طرح میثاق طلبگی»، با حضور جمعی از اساتید و معاونان تهذیب مدارس علمیه اهواز در سالن جلسات حوزه علمیه خوزستان، برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این جلسه در راستای هماهنگی هرچه بیشتر اساتید دوره «طرح میثاق طلبگی» استان خوزستان برگزار شد که در آن حضار به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود، نسبت به برگزاری هرچه بهتر اردوی تهذیبی داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، پرداختند.

قابل ذکر است، اساتید حاضر در جلسه هم‌اندیشی دوره طرح میثاق طلبگی، همگی افرادی بودند که در دوره آموزشی هویت صنفی طلبگی استان قم و خوزستان شرکت کرده و امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است: در طرح میثاق طلبگی حوزه علمیه خوزستان، 8 نفر از اساتید ممتاز حوزه علمیه خوزستان حضور خواهند داشت که در مدت حضورشان سرفصل‌هایی از سه کتاب "راه و رسم طلبگی"، "اخلاق و آداب طلبگی" و "آشنایی با نظام تعلیم و تربیت حوزه‌های علمیه" را تدریس خواهند کرد.

لازم به ذکر است، بنا به اعلام معاون تهذیب حوزه علمیه استان خوزستان، دوره طرح میثاق طلبگی داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه این استان، در قم و به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha