شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حیدری با اشاره به دستاوردهای شبکه جهانی الأهواز، بر حضور بیش‌ازپیش علما و روحانیون برای تقویت شبکه های رسانه ای تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسن حیدری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سومین سالگرد تأسیس شبکه جهانی الأهواز، اظهار داشت: شبکه جهانی الأهواز سرشار از فضل و بخشش و خدمات دینی و فرهنگی بسیاری برای اسلام، تشیع، ولایت اهل‌بیت(ع) و عشایر عرب خوزستان است.

امام‌جمعه موقت اهواز، با بیان این‌که شبکه جهانی الأهواز به عناصر اصلی و هویتی تاریخ مردم عرب خوزستان از جنبه اسلام، تشیع، ملیت و قومیت توجه ویژه‌ای دارد، گفت: این شبکه، تصویری درست و واقعی از مردم عرب خوزستان را به جهانیان از حیث دین و فطرت پاک و ریشه‌های تاریخی آنها در تعلق به اسلام و تشیع و تقید به شعائر اسلامی و الهی همچون عید غدیر، نیمه شعبان و ایام فاطمه ارزانی داشته است.

*تأکید شبکه الأهواز بر ایستادگی‌های مردم ولایت مدار خوزستان

وی با بیان این‌که شبکه جهانی الأهواز تأکید فراوانی در بازتاب موضع‌گیری‌ها و ایستادگی‌های مردم ولایت مدار خوزستان دارد، تصریح کرد: ایستادگی شرافتمندانه مردم عرب خوزستان به ویژه در تاریخ معاصر همچون جهاد عشایر علیه بریتانیا در جنگ جهانی اول و نیز جنگ تحمیلی، در شبکه جهانی الأهواز نمود ویژه‌ای دارد.

*دستاوردهای شبکه جهانی الأهواز...

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به دستاوردهای شبکه جهانی الأهواز، بیان داشت: تبیین حقایق و معارف دینی، تبیین اخلاق نبوی و اهل‌بیت(ع)، احکام شرعی و عقاید مرتبط با مذهب تشیع، تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه، پرداختن به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از دستاوردها و برنامه‌های شبکه جهانی الأهواز است که الحق و الإنصاف همه این‌ها مرهون تلاش‌های مسئولان این شبکه به خصوص آیت‌الله موسوی جزایری است.

*حضور بیش‌ازپیش علما و روحانیون برای تقویت شبکه های رسانه ای

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، در پایان با بیان این‌که علما و روحانیون حوزه های علمیه بیش‌ازپیش باید در زمینه شبکه‌های رسانه‌ای، فعال و پویا باشند، اظهار داشت: از همه نخبگان، اندیشمندان و علمای عرب استان برای حضور در برنامه‌های شبکه جهانی الأهواز دعوت می‌کنیم و امیدواریم حضور و همکاری بیشتری در این شبکه داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha