شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شبکه جهانی الأهواز

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: با تأسیس شبکه جهانی الأهواز، از یک سو توانستیم دشمنان را طرد و دروغ‌هایشان را برملا کنیم، و از سوی دیگر نیز مذهب حق اهل‌بیت(ع) که شبانه‌روز مورد آماج حمله‌های دشمنان قرار داشت را میان ملت‌های عربی ترویج دهیم و از آن صیانت کنیم.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اهداف راه‌اندازی شبکه جهانی الأهواز، اظهار داشت: «ایجاد انسجام و همبستگی میان گروه‌ها و دسته‌های مردم عرب مسلمان در خوزستان، عراق و سایر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، بر اساس همبستگی اسلامی و پایبندی بر اصول»، «دفاع از حریم ولایت اهل‌بیت(ع)»، «پاسخ‌گویی به شبهات» و «خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان»، برخی از اهداف راه‌اندازی شبکه جهانی الأهواز است.

*استقبال کشورهای عربی از شبکه جهانی الأهواز

وی با بیان این‌که استقبال خوبی در سطح بین‌الملل از شبکه جهانی الأهواز شده است، اذعان داشت: خوشبختانه خبرهای رسیده از کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس، حاکی از آن دارد که این شبکه با استقبال بسیار گسترده مردم عربی مواجه شده و امید داریم تا به فضل پروردگار پیشرفت‌های بسیار مطلوب‌تری در این زمینه داشته باشیم.

*شبکه جهانی الأهواز، صرفاً در تلاش برای خدمت‌رسانی به مکتب اهل‌بیت(ع) است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این‌که شبکه جهانی الأهواز صرفاً در تلاش برای خدمت‌رسانی به مکتب اهل‌بیت(ع) است، اظهار داشت: این شبکه بین‌المللی که مدت‌زمان زیادی از تأسیس آن نمی‌گذرد، در مقایسه با سایر شبکه‌های پر سابقه طولانی، در جذب مخاطب و نشر آموزه‌های دینی بسیار موفق عمل کرده است.

*الأهواز بستری برای رساندن صدای مردم خوزستان به اقصا نقاط جهان

آیت‌الله موسوی جزایری، با بیان این‌که شبکه جهانی الأهواز بستری برای رساندن صدای مردم خوزستان به اقصا نقاط جهان است، گفت: بزرگ‌ترین افتخار برای ما، خدمتگزاری به مردم ولایتمدار خوزستان است و إن شاءالله بتوانیم از این شبکه جهانی بستری برای رساندن صدای مردم خوزستان به اقصا نقاط عالم استفاده کنیم.

امام‌جمعه اهواز، در پایان با تأکید بر این‌که شبکه جهانی الأهواز موفق به مقابله گسترده با شبهات دشمن شده است، اظهار داشت: با تأسیس شبکه جهانی الأهواز، از یک سو توانستیم دشمنان را طرد، و دروغ‌هایشان را برملا کنیم، و از سوی دیگر نیز مذهب حق اهل‌بیت(ع) که شبانه‌روز مورد آماج حمله‌های دشمنان قرار داشت را میان ملت‌های عربی ترویج دهیم و از آن صیانت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد خردمند IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و آرزوی توفیق بیشتر در تایپ و املای کلمات بیشتر دقت بفرمایید بهانه به دست بدخواهان حوزه های علمیه مدهیم. کلمه " طرد " را در این خبر دوبار به صورت اشتباه : " ترد " آورده اید: یکی در آغاز: حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: با تأسیس شبکه جهانی الأهواز، از یک سو توانستیم دشمنان را ترد و دروغ‌هایشان دومی در پایان: امام‌جمعه اهواز، در پایان با تأکید بر این‌که شبکه جهانی الأهواز موفق به مقابله گسترده با شبهات دشمن شده است، اظهار داشت: با تأسیس شبکه جهانی الأهواز، از یک سو توانستیم دشمنان را ترد، *** لطفا این نظر بنده را هم منتشر نفرمایید فقط این دو خطای لفظی را در متن خبر اصلاح بفرمایید