شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این که رسانه های انقلابی سرمایه های نظام و انقلاب اند، گفت: باید با ابزارهای نوین رسانه ای، پیام های انقلاب به سراسر دنیا مخابره شود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج معرف اسلامی، اظهارداشت: باید با ابزار رسانه ای پیام انقلاب را به جهانیان مخابره کنند.

وی با بیان این که مسجد جزایری اهواز، دو شهید خبرنگار تقدیم انقلاب کرده است، گفت: شهید احمد سکوندی و شهید احمد غدیریان از شهدای خبرنگار این مسجد هستند که در دوران دفاع مقدس برای بصیرت افزایی در جامعه، جانِ با ارزش خود را فدای این راه کردند که البته شهید غلامرضا رهبر نیز یکی از شهدای رسانه ای خوزستان بوده و باید از آنها به عنوان دلیرمردان عرصه رسانه و مطبوعات الگو گرفت.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به دلاورمردی های یکی از شهدای رسانه ای خوزستان در دفاع از حوزه و روحانیت، اظهارداشت: شهید غدیریان، یک خبرنگار نمونه و انقلابی بود که با حضور در خط مقدم جبهه و تهیه گزارش از تلاش های روحانیت پیشتاز و انتشار در سطح جامعه، از حریم حوزه و روحانیت دفاع می کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: روحانیت در دوران آغازین انقلاب اسلامی آماج انواع اهانت ها از سوی منافقین و منحرفان بود؛ به همین دلیل شهید غدیریان احساس تکلیف کرده و با قلم خویش، از حیثیت حوزه و روحانیت دفاع کرد.

امام جمعه اهواز، در پایان با بیان این که شهدای رسانه، راه و رسم خبرنگار متعهد و انقلابی را به ما آموختند، تصریح کرد: اینان به خوبی راه دفاع از حریم ارزش ها را در حرفه خویش آموختند و خداوند متعال نیز آنان را با بهای شهادت، به اجرشان رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha