چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حیدر رستمی - مسئول ستاد هماهنگی امور مدارس جامعةالقرآن الکریم

حوزه/ مسئول ستاد هماهنگی امور مدارس جامعه القرآن کریم از آغاز همایش دو روزه کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن الکریم از امروز، در استان قم خبر داد.

حیدر رستمی در حاشیه حضور در مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: همایش کشوری مدیران مدارس وابسته به جامعةالقرآن الکریم هر ساله قبل از آغاز سال تحصیلی در قم تشکیل می‌شود و امسال نیز همانند سنوات گذشته این همایش روز گذشته 26 مردادماه با حضور بیش از 80 مدیر مدارس مقاطع پیش دبستانی و متوسطه نوبت اول و دوم جامعه القرآن کریم از استانهای کشور آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های این همایش، عنوان کرد:  مراسم اختتامیه این مراسم نیز امروز چهارشنبه، ۲۷ مردادماه برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد هماهنگی امور مدارس بیان کرد: طی این دو روز به ارائه مباحث قرآنی مدارس توسط کارشناسان قرآنی، مباحث آموزشی و سرفصل‌های آموزش و پرورش توسط کارشناسان آموزشی، ارائه مباحث مالی و اداری توسط کارشناسان امور اداره مالی پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون تبادل تجربیات در راستای ارتقای آموزشی و فرهنگی مدارس طی این همایش دو روزه، عنوان کرد: برنامه از  روز سه‌شنبه در سالن همایش‌های مؤسسه آغاز و طی دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام گرفت  و عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha