شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 قاسم الهی صدر شیرازی

حوزه/ مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز، از برگزاری نشست "بررسی ولایتمداری بر اساس روایات معتبر " در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، اظهار داشت: به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز و به منظور آشنایی طلاب با مسئله ولایت مداری که یکی از نشانه های اهل سعادت در تمام ابعاد زندگی و به جهت درک مفهوم ولایت از نظر لغوی و اصطلاحی، نشست "بررسی ولایت مداری بر اساس روایات معتبر"  با حضور اساتید و طلاب این حوزه علمیه پنجشنبه 28 مردادماه سال جاری در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست مسئله مهم ولایت و ولایتمداری بر اساس روایات قرآنی و احادیث با حضور کارشناسان بررسی و با سخنرانی مدیر مدرسه برگزار خواهد شد.

استاد حوزه شیراز بیان داشت: در ادامه این نشست طلاب مدرسه شهید دستغیب شیراز با انواع ولایت در قرآن اعم از ولایت خدا، ولایت شیطان، ولایت مومنان، ولایت کافران، ولایت پیامبر و ائمه آشنا شده و به بحث و بررسی می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز خاطرنشان کرد: اهل سعادت در تمام شئون و ابعاد زندگی، ولایت اولیای خدا را مدنظر دارند و در اعتقادات و اعمال  از اولیای خدا پیروی می کنند؛ لذا حوزویان و مبلغین این مدرسه به همین منظور با شرکت در این نشست و گرفتن بهره و آشنایی با نکات لازم می بایست این مسئله را در برنامه های تبلیغی خود به جدی پیاده کرده و عموم و به خصوص جوانان را با این مسئله مهم آشنا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha