یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه قرانی در حوزه سمنان

حوزه / با همکاری حوزه علمیه ، فعالیت های قرآنی استان سمنان ساماندهی و تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، جلسه ای به منظور برقراری ارتباط بهتر در حوزه قرآن بین حوزه علمیه  با اداره کل اوقاف وسازمان تبلیغات درحوزه علمیه سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد در این جلسه به تقویت انجام کار قرآنی در بین اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان دولت و دیگر عموم مردم تاکید و گزارش از فعالیت های حوزه در این باره ارائه کرد.

در این جلسه یکپارچه سازی صدور مجوز در بحث فعالیت های قرآنی توسط سازمان تبلیغات اسلامی به همراه تشکیل گروه نظارت و توسعه فرهنگ قرآنی مطرح شد.

همچنین در این جلسه مواردی از قبیل: ارتقای سواد عمومی و ترویج تلاوت و تدبر قرآنی و فرهنگ سازی در بین اقشار و توجه به مناطق مرزی و محروم نیز مورد بررسی قرار گرفت.

از جمله مصوبات این نشست، لزوم تشکیل دبیرخانه شورای استان و دادن فراخوان عمومی تا پایان شهریور ماه سال جاری در زمینه ارائه طرح ها و برنامه های قرانی توسط دستگاه ها و بخش های مردمی بود که دبیرخانه شورای استان موظف شد تا پایان مهر ماه سال جاری پس از تشکیل کمیته های تخصصی و تشکیل جلسه شورای استان، نسبت به طرح ها و برنامه های قابل حمایت اقدام نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha