جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
پوستر نقش بهشت

حوزه/ مراسم شکرگزاری کارگاه کشوری تولید پوستر نقش بهشت، با حضور مدیران و مسئولان آستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام  صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس برگزاری این کارگاه هنری را ارزشمند دانست و گفت: استمرار  تعامل میان آستان مقدس و هنرمندان می تواند منشأ آثار و برکات زیادی باشد.
وی افزود: در این آستان مقدس که محور فعالیت های آن قرآن و عترت است و کلمات و سیره و زندگی معصومین(ع) سرمایه ای عظیم برای ماست، باید سعید کنیم با زبان هنر و هنرمندانه آن را برای دیگران منتقل سازیم.
معاون فرهنگی آستان مقدس، ضرورت این کار را گستردگی اطلاعات و فراوانی محتواهای غیر دینی و لزوم مقابله با آنها عنوان کرد و گفت: در چنین شرایطی، اگر این محتوای ارزشی در قالب های هنری عرصه نشود، می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از قلم و زبان که این آثار را دلنشین می کند، برای این که بتوانیم محتوای ارزشمند و قدسی را به دیگران منتقل سازیم، ضروری است.
ارائه گزارش از سوی سید مهدی حسینی، دبیر اجرایی کارگاه تولید پوستر نقش بهشت و تجلیل از دست اندرکاران آن از دیگر برنامه های آیین شکرگزاری بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha