یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
معاون آموزشی جامعه الزهرا(س)

حوزه/ معاون آموزشی جامعه الزهراعلیهاالسلام از ورود یک هزار و ۷۴۲ طلبه در سطح دو و سه در سیستم های متفاوت آموزشی جامعه الزهرا سلام الله علیها در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسین حاجی زاده در سیزدهمین شورای مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه سخنان خود را در دو بخش گزارش آماری معاونت و تقویم اجرایی پذیرش سال جدید جمع بندی خواهم کرد، اظهارداشت:طبق آمارهای پذیرش و با مقایسه با سال گذشته نتیجه حکایت از بالا رفتن کیفیت جذب در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر می دهد.

/ معاون آموزشی جامعه الزهراعلیهاالسلام افزود: تعداد پذیرفتگان نهایی سطح دو و سه در سیستم آموزشی « تمام وقت روزانه»، «تمام وقت خوابگاهی»، «نیمه وقت»، «غیرحضوری»، «مجازی»، «تکمیلی حضوری»، «تکمیلی غیرحضوری» و «تکمیلی مجازی» ۱۷۴۲ نفر می باشند که بیش از ششصد نفر از پذیرفتگان نهایی، در دورههای تکمیلی و در رشتههای تخصصی به تحصیل خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: مراحل پذیرش و جذب داوطلبان تحصیل در سطح چهار و بخش بین الملل نیز در حال انجام است.

معاون آموزش جامعه الزهرا علیهاالسلام ، توسعهی سامانههای مختلف و بهرهمندی از مزیتهای فناوری اطلاعات در مراحل مختلف آزمون، مصاحبهها و ثبتنام را از تسهیلات مناسب در پذیرش داوطلبان در سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های کلی پذیرش در جامعه اشاره کرد و گفت: وجود ملاکهای علمی و اخلاقی، تخصصی شدن ارزیابیهای حضوری، مهارتافزایی گروههای ارزیاب در پذیرش و پافشاری بر اصول و سیاستهای کمی و کیفی در جذب داوطلبان، منجر به ارتقای سطح علمی این مرکز و زمینهساز تمرکز و توجه به اجرای برنامههای نخبهپروری و پرورش استعدادهای برتر خواهد شد.

وی این موفقیت ها را مرهون زحمات گروهی همکارانش توصیف کرد و افزود: اگر نبود  تلاش سختکوشانهی ستادهای مختلف در برنامهریزی، اصلاح متون و کیفیتبخشی به محتواهای آموزشی بدون تردید این موفقیت های با این قوت حاصل نمی شد.

/ معاون آموزشی جامعه الزهراعلیهاالسلام خاطرنشان کرد: امروز در بخش توسعهی جغرافیایی از گسترش جمعیتی و منطقهای در جذب طلاب در حوزهی بین الملل به ظرفیت های ارزشمندی دست پیدا کرده ایم.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha