دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام خزاعی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: امسال از میان متقاضیانی زیادی که خواستار ورود به حوزه بودند در نهایت ۳۰۰ نفر توانستند مجوز ورود به حوزه را دریافت نمایند.

حجت الاسلام خزاعی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه سراسر کشور اظهارداشت:  سال تحصیلی 96-95 حوزه علمیه سیستان و بلوچستان نیز همزمان با سراسر کشور آغاز گردیده و طلاب فعالیت های تحصیلی خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از سخنان بزرگان حوزه و همچنین بیان برخی از نکات مهم و ضروری، مقررشده تا در 29 شهریورماه سال جاری، مراسمی جهت رسمیت بخشیدن به فعالیت های حوزه استان  با حضور، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مدیران حوزوی و  یکی از معاونان حوزه های علمیه کشور برگزار گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال از میان متقاضیانی زیادی که خواستار ورود به حوزه بودند در نهایت 300 نفر توانستند مجوز ورود به حوزه را دریافت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت آموزشی حوزه استان، بیان داشت: در حال حاضر 12 مدرسه علمیه در سطح استان سیستان و بلوچستان فعال می باشد.

حجت الاسلام خزاعی در پایان اشاره ای هم به برنامه های تابستانی کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم ما در طول تابستان برگزاری دوره ارتقایی بود که با حضور 100 طلبه برای اولین بار در استان برگزار گردید .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha