یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اهل تسنن و شیعیان نماز عید قربان را شانه به شانه هم می‌خوانند

حوزه/ اهل تسنن هندوستان، برای نخستین بار به منظور نشان دادن اتحاد و همبستگی با شیعیان این کشور، نماز عید فطر امسال را شانه به شانه شیعیان و به امامت یک روحانی شیعه می‌خوانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،، مسلمانان اهل تسنن در شهر "دهلی نو" هندوستان، قصد دارند برای نخستین بار و به منظور نشان دادن اتحاد و همبستگی با شیعیان این کشور، نماز عید فطر امسال را شانه به شانه شیعیان و به امامت یک روحانی شیعه بخوانند و به این منظور از مردم کشورشان خواسته‌اند تا آنان را در این حرکت تاریخی همراهی کنند.

این نماز اتحاد روز سه شنبه 13 سپتامبر 2016 در درگاه شاه مردان، در جور باغ واقع در دهلی نو هندوستان و به همت جنبش اخوت بین‌المللی «شانه به شانه» برگزار می‌شود.

جنبش اخوت «شانه به شانه» سال گذشته فعالیت خود را در دهلی نو آغاز کرده و هدف این جنبش ترویج دوستی و همبستگی میان مردم، بدون در نظر گرفتن اختلافات دینی و مذهبی میان آن‌ها می‌باشد.

اهل تسنن و شیعیان - نماز عید قربان

این جنبش بین‌المللی پیش از این نیز اقدام به برگزاری نماز جماعت مشترک میان شیعیان و اهل تسنن در شهر کراده بغداد، و در پی انفجارات تروریستی خونین در این شهر کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha