پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) قم

حوزه/ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) قم با حضور مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، صبح امروز در بازدید آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه از مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) قم که به مناسبت آغاز سال تحصیلی این مدرسه علمیه انجام شد، اظهار داشت: از افتخارات این مدرسه علمیه آن است که تحت اشراف حضرت آیت الله نوری همدانی بوده و به صورت مکرر گزاراشات و روند تحصیلی خدمت این مرجع تقلید ارائه می شود.

وی ابراز داشت: این مدرسه در سطح یک مشغول به فعالیت بوده و سال گذشته با عنایت معظم له و همکاری مدیریت حوزه علمیه استان قم، سطح عالی نیز در این مدرسه راه اندازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) گفت: از امتیازات دیگر این مدرسه، بهره مندی از اساتید خوب، مجرب و با سابقه است که در مدارس حوزه علمیه قم تدریس داشته و برخی نیز در سطوح عالی مشغول به تدریس می باشند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان ساخت: این مدرسه جزو خوش نام ترین مدارس علمیه قم است که با همت اساتید و طلاب، از جایگاه مناسبی برخوردار شده است.

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی این مدرسه علمیه، تصریح کرد: شرکت طلاب در جشنواره علامه حلی(ره)، چاپ نشریه پژوهشی و ... از جمله فعالیت های پژوهشی این مدرسه علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) در پایان بیان داشت: امسال با همکاری اساتید و مسئولان، اردوی تابستانی در جوار امام علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد که تدریس دروس کم حجم ارتقایی برای طلاب انجام پذیرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha