دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
همایش ولایت

حوزه/ تحلیلگر مسائل بین‌الملل با اشاره به تلاش‌های دشمن، برای منزوی کردن جمهوری اسلامی، گفت: یکی از علت‌هایی که دشمن با همه توان در تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی است، تفکرات انقلابی برگرفته از آرمان بلند ولایت‌فقیه است و باید روحانیت شیعه، با همه توان از این آرمان راستین دفاع و حمایت کرده و آن را نشر دهد.

دکتر حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی ولایت در اهواز، اظهار داشت: خوزستان از چندین سال پیش تاکنون، به‌عنوان مرکز حملات و هجمه‌های اعتقادی دشمن قرار داشته و برگزاری چنین همایش‌هایی تقابل با جریان‌های انحرافی و ضد دین است که إن‌شاءالله می‌تواند به وحدت بین مسلمین کمک کند.

وی با بیان این‌که جهانیان شاهد گسترش مکتب انسان‌ساز تشیع هستند، تصریح کرد: نگاه به اطلس شیعه شناسی که وجود ۴۰۰ میلیون پیرو اهل‌بیت(ع) در جهان را نمایان می‌کند، نوید رشد مکتب انسان‌ساز تشیع را می‌دهد که بسیاری از جوانان و ملت‌ها به حقانیت این مکتب و مولای متقیان علی(ع) آگاه شده‌اند.

دکتر هانی زاده، با اشاره به حضور فعال و پررنگ شیعیان در جهان هستی، گفت: علی‌رغم بهره‌گیری دشمنان از ابزارهای مختلف برای تقابل با اسلام اصیل محمدی، حضور فعال شیعیان در اقصی نقاط جهان، نشان‌دهنده شکوفایی و گسترش مکتب اهل‌بیت(ع) است.

وی خط فکری تقابل با جریان‌های انحرافی را برگرفته از ولایت آقا امیرالمؤمنین(ع) دانست و تصریح کرد: در چهار دهه گذشته دگرگونی‌های زیادی در حوزه مقاومت صورت گرفت و الگویی جدید برای تقابل با جریان و نفوذ صهیونیسم ایجاد شد که زیربنای آن تفکرات اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امیرمؤمنان(ع) است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌المللی، در پایان با اشاره به تلاش‌های دشمن، برای منزوی کردن جمهوری اسلامی، گفت: یکی از علت‌هایی که دشمن با همه توان در تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی است، تفکرات انقلابی برگرفته از آرمان بلند ولایت‌فقیه است و روحانیت شیعه باید با همه توان از این آرمان راستین دفاع و حمایت کرده و آن را نشر دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha