شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلاب

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان، روحانیون را پرچمداران اشاعه فرهنگ مکتب امام حسین(ع) در جهان خواند و گفت: مبلغان ترویج دهنده روحیه انقلابی، حقیقت جویی و دشمن شناسی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ با اشاره به اینکه روحانیون به عنوان خط مقدم تبلیغ جبهه حق و عدالت خواهی به شمار می روند، گفت: مبلغان همواره با قدرت نفوذ کلام خود و رسالت بی نظیرشان در احقاق حق و عدالت و ترویج فرهنگ ظلم ستیری و استکبار ستیزی در بین مردم نقش درخشانی داشته و حضور بی نظیر و تاثیر گذار این قشر در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی از ابتدا تاکنون به خوبی مشهود و چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغان ترویج دهنده روحیه انقلابی،حقیقت جویی و دشمن شناسی در جامعه هستند، تصریح کرد: حضور ارزشمند مبلغان در مساجد شهری و روستایی و تکایا و..در تمام طول سال همواره بر میزان بصیرت دینی، اعتقادی و سیاسی مخاطبان افزوده است.

مسئول حوزه نمایندگی  ولی فقیه در سپاه استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان پاسداران اهداف قیام پر خیر و برکت و نورانی آقا اباعبدالله الحسین(ع) در دنیا هستند، خاطر نشان کرد:مبلغان همواره اهداف و رسالت این قیام را بین عزادران به خوبی تشریح و تبیین نموده اند.

حجت الاسلام جلیلیان در پایان افزود: تقویت بعد معرفتی و بینش سیاسی و بصیرتی مخاطبان باید در سرلوحه تبلیغ مبلغان در ایام تبلیغی ماههای محرم و صفر قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha