جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
شهید حجت الاسلام عبدالحسین مبشر

حوزه/ خون سرخ شهدا ضامن بقای اسلام و انقلاب بوده و خواهد بود و مجاهدت های شهدای روحانی به ویژه شهید حجت الاسلام مبشر همواره افتخاری برای غیور مردان این دیار بوده است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» از لرستان، قدرت الله فلاح نژاد، فرماندار شهرستان سلسله استان لرستان، امروز در مراسم شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین مبشر و ۲۹۶ شهید والا مقام این شهرستان، با اشاره به این که خون سرخ شهدا ضامن بقای اسلام و انقلاب بوده و خواهد بود، گفت: مجاهدت های شهدای روحانی به ویژه شهید حجت الاسلام مبشر همواره افتخاری برای غیور مردان این دیار بوده است.

وی با اشاره به این که شهید حجت الاسلام مبشر نقش بی بدلیلی پیروزی و حفظ دستاوردهای انقلاب در استان لرستان داشته است، یادآور شد: این شهید عزیز در تاسیس حوزه علمیه، دانشگاه، بنیاد شهید و ... نقش چشمگیری داشته و خدمات و رشادت های این شهید روحانی والامقام بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار شهرستان سلسله با اشاره به این که شهدا در راه دفاع از حق و حقیقت با اهدای جان خود، معامله ای آسمانی داشته اند، گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در دوران انقلاب و سالهای دفاع مقدس، جانانه در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب جنگیدند و عزت و سربلندی را برای کشور  به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از اقتدار و امنیت روز افزون ایران اسلامی هراس دارند، افزود: امروز ایران اسلامی برخلاف کشورهای خاورمیانه، جزیره ثبات، آرامش و امنیت است و این مهم مرهون مجاهدت های شهیدان و رزمندگان می باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha