یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: مسئولیت مهم حوزه‌های علمیه در شرایط کنونی، ارائه چهره‌ای جذاب و زیبا از دین و مقابله با جریانات انحرافی است.

 حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین  به رسالت خطیر حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت:   رسالت حوزه و روحانیت، ادامه رسالت انبیاء الهی است.

وی با بیان این که حوزه های علمیه در پرتو انوار الهی پیامبران و امامان  در حال حرکت هستند، تصریح کرد: روحانیون باید همانند شمع فروزان، راه سعادت و خوشبختی را به انسان‌ها نشان دهند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: مسئولیت مهم و بنیادین حوزه‌های علمیه در شرایط کنونی، ارائه چهره‌ای جذاب و زیبا از دین و مقابله با جریانات انحرافی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، به نقش موثر و مطلوب طلاب در ارتقاء سطح دینی و فرهنگی جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر در زمینه تبلیغ دین درست و به نحو احسن وارد شویم و خانواده ها را با وظایف و نحو زندگی کردن آشنا کنیم، یک جامعه سالم و به دور از آلودگی خواهیم داشت.

وی با تاکید بر نقش مهم و موثر طلاب در خنثی سازی شبیخون فرهنگی دشمنان، گفت: دشمنان اسلام برای نابودی ارزش ها تلاش می کنند و باید طلاب و روحانیون باتوجه به نیازهای جامعه، آموزش های لازم را به قشر جوان ارائه دهند و در نهادینه سازی فرهنگ اسلامی موثر باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha