یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میبد

حوزه/ بانوان طلبه مؤسسه آموزش عالی حضرت زهرا(س) میبد در مراسم عمومی و مردمی دهه اول محرم شهر میبد با برپایی غرفه های پاسخگویی به سئوالات شرعی و کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ««حوزه» در یزد؛ در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، هر شب مراسم پرشور و باشکوهی در مصلای بزرگ مرحوم آیت الله اعرافی میبد برگزار شد که علاوه بر همکاری مجمع عاشقان بقیع، بانوان طلبه مؤسسه آموزش عالی حضرت زهرا(س) میبد هم در برگزاری هرچه بهتر آن مشارکت کردند.
حجت الاسلام مرتضی دهقانی به عنوان سخنران این مراسم، ابعاد قیام امام حسین (علیه السلام) و خصوصیات عاشقان آن حضرت را برای سوگواران حسینی تشریح می کرد و مداحی آقایان فلاح و قربانی و پذیرایی از مهمانان اباعبدالله الحسین(ع) از برنامه های این مراسم بود.

بر پایه این گزارش: برپایی غرفه پاسخگویی به احکام و مشاوره، غرفه نوجوان و مهد کودک توسط مؤسسه آموزش عالی حوزوی میبد مورد استقبال خانواده های میبدی قرار گرفت که در این غرفه به مباحث انتظار، استمرار نهضت حسینی، نقش زنان در واقعه عاشورا، ویژگیها و خصوصیات بارز حضرت زینب(س)، حضرت سکینه و رقیه(سلام الله علیهما)و ارتباط آن با نوجوانان امروزی، عوامل سستی در دین پرداخته و در پایان توسط اساتید به سؤالات نوجوانان پاسخ داده  شد.
 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha