یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عباس نظری - قزوین

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز جامعه برای برون رفت از بسیاری مشکلات نیازمند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در مراسم شهادت امام سجاد(ع) که شب گذشته در مسجد افشاریه قزوین برگزارشد، با بیان اشاره به اینکه امام حسین (علیه السلام) در مقابل جریان ظلم، ستم و استکبار بی تفاوت نبود و ماهم امروز نباید در مقابل جریان های ظلم و ستم بی تفاوت باشیم، گفت:  امروز جامعه برای برون رفت از بسیاری مشکلات نیازمند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با تاکید بر اینکه باید با رعایت قانون فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملیاتی کرد، ادامه داد: در امر به معروف و نهی از منکر باید بهترین و زیباترین برخورد را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید از کنار انحرافات به آسانی گذشت، یادآور شد: امام حسین (علیه السلام) در مواجهه با حوادث و انحرافات زمان خود سکوت نکردند و امروز این وظیفه بر عهده ما است تا در مقابل ظلم و استکبار جهانی سکوت نکنیم.

حجت الاسلام نظری به شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: بنابر سیر حرکتی کربلا، این ایام، ایام متعلق به این امام همام و  حضرت زینب(س) است، چرا که مسئول کاروان کربلا و مسئولیت قافله اسرا بر عهده این بانوی بزرگوار وشجاع می باشد که باید بانوان ما الگوی خود را این بزرگوار قرار دهند.

وی ارتباط با نسل نوجوان و جوان را در جامعه کنونی بسیار مهم دانست و تصریح کرد:  ما باید بکوشیم نیازها را در آموز ه های ناب حسینی جواب دهیم و به خصوص در رابطه با نسل جوان به هدایت آنها با کشتی نجاتی چون امام حسین(ع) تلاش نماییم  که خود روشنی بخش ترین چراغ هدایت در هستی است.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha